Zagadnienia

Dziecię Złego Omenu - Jest to koń, który urodził się z czerwonymi oczami. Omylnie zamiast źrebię przyjęło się dziecię i przez lata taki status został przyjęty. Mówi się, że takie dziecię nosi za sobą wiele nieszczęść, przyciąga śmierć bądź same jest mordercą. Takie osobniki nigdy nie miały spokojnego życia, całe życie musiały uciekać, gdyż przez ich oczy i legendy o złym omenie wydano rozkaz zabijania ich. Jednak niektórzy przedstawiciele rodów przygarniają ich i sprawują nad nimi opiekę.

Łańcuch - Demon zamieszkujący otchłań. Nie może się z niej wydostać bez swojego kontrahenta, którego mogą zyskać gdy koń zostanie wtrącony do otchłani.

Otchłań - Jest to wymiar w świecie przedstawionym  w Horse's Void. To początek i koniec wszystkich rzeczy, ma wpływ na upływ czasu (co pozwala na zmianę wieku osoby lub przeniesienie jej do czasu innego od tego, do którego należała). Otchłań była rajem skąpanym w złotym świetle, które regulowała jednostka znaną jako Rdzeń Otchłani. Po ostatniej ofierze z Dziecka Złego Omenu raj ten został rozbity, stając się ciemnym i chaotycznym wiezieniem dla strąconych tam istot.

Cienie - Demony służące rodu Shinvill. Żywią się duszami, ciałami jak i krwią swoich ofiar. Są bezwzględne, nie posiadają uczuć. Ich celem jest siać zniszczenie i mordować. Miedzy innymi dlatego służą Shinvill'om.


Karty - Łańcuchy pożerające konie. Shinvill'owi zawierając z nimi kontrakt nie ponoszą szkód ani wyniszczenia ciała, uważają, że te Łańcuchy nie są obiektami do zabijania, a idealnymi towarzyszami broni.


Pandora - Organizacja założona przez czwórkę książąt z rodów. Jednakże po Rzezi w stolicy Goldhir i tysiącleciu panowania Shinvill'ów główny ród przewodniczący pozostałym członkom Pandory zniknął. Po tych wydarzeniach władzę sprawuje trójka książąt z pozostałych rodów i obowiązek ten będą wykonywać pod okiem Bogów do powrotu PureHeart'ów.

Pieczęć kontrahenta - Pieczęć w kształcie zegara ukazująca czas pozostały nielegalnym kontrahentom.

Kontrahent - Osoba, która zawarła kontrakt z łańcuchem. Legalny kontrahent uczyni to gdy na lustro rodu kapnie krew łańcucha, którego pragnie poskromić. Lusterko to ma kształt zegarka i w jego odbiciu na dnie pojawi się pieczęć kontrahenta. Przedmiot otrzymuje każdy członek rodu po ukończeniu odpowiedniego roku życia. Kontrahent, który zawrze taki kontrakt nie może w pełni korzystać z mocy Łańcucha gdyż jego organizm jest niszczony od środka.

Nielegalny Kontrahent - Osoba, która dokona kontraktu z Łańcuchem musi wypić jego krew. W ten sposób zostaje się nielegalnym kontrahentem. Na piersi takiej osoby pojawia się tarcza zegara, a której z czasem wskazówka zaczyna się poruszać wybijając czas pozostały kontrahentowi. Gdy zegar zatoczy pełne koło osoba zostaje wtrącona w najgłębsze czeluście otchłani.


Eter - Świat, wymiar zamieszkany przez Bogów i koni żywiołów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz